Uwaga! Ze względu na bardzo słaby zasięg prosimy dzwonić na numer telefonu 34 313 60 15.

 

 

 

Dziś jest: środa, 24-02-2021
Imieniny: Boguty, Bogusza, Macieja
Górna Prosna - przyroda Gorzów Śląski z lotu ptaka Urząd Miasta i Gminy w Praszce Kościół pw. św. Jadwigi w Biskupicach Dożynki w gminie Rudniki Górna Prosna - przyroda Górna Prosna - przyroda Górna Prosna - przyroda

19.3

baner PW Dobre bo lokalne.jpeg

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Operacja pn. „Dobre bo lokalne”, mająca na celu wsparcie rozwoju przedsiębiorczości za pomocą produktów i usług wykorzystujących zasoby lokalne poprzez: inwentaryzację zasobów, diagnozę rynku i strategię marketingową dla dwóch grup cenowych produktu regionalnego, cykl szkoleń, organizację jarmarku folkloru, katalog produktu regionalnego i sklep internetowy, wyjazd studyjny, cykl programów telewizyjnych; współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3 „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie projektów współpracy z lokalna grupą działania” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”. Wartość realizowanej operacji: 455 000,00 zł.

Planowane efekty operacji: 

  • Liczba szkoleń – 40 szt.;
  • Liczba osób przeszkolonych – 50 osób, w tym z grup defaworyzowanych – 15 osób;
  • Liczba zorganizowanych imprez – 2 szt.;
  • Liczba wydanych publikacji - 5000 szt.;
  • Liczba materiałów promocyjnych – 1 szt.;
  • Liczba zrealizowanych projektów współpracy, w tym projektów współpracy międzynarodowej – 1 szt.;
  • Liczba LGD uczestniczących w projektach współpracy – 5 szt.;
  • Liczba projektów wykorzystujących lokalne zasoby kulturowe – 1 szt.;
  • Liczba projektów wykorzystujących lokalne zasoby: przyrodnicze, kulturowe, historyczne, turystyczne, produkty lokalne – 1 szt.;
  • Liczba działań promujących walory i zasoby kulturowe i przyrodnicze obszaru – 1 szt.;
  • Liczba działań na rzecz rozwoju edukacji regionalnej i przyrodniczej (np. warsztaty tworzenia produktów lokalnych, publikacje i inne) – 1 szt.;
  • Liczba odbiorców przeprowadzanych działań promocyjnych – 1000 osób;
  • Liczba osób, które podniosą swoją wiedzę na temat zasobów przyrodniczych i kulturowych – 1000 osób;
  • Liczba projektów skierowanych do mieszkańców i grup defaworyzowanych – 1 szt.;
  • Liczba projektów wykorzystujących lokalne produkty i zasoby kulturowe – 1 szt.;
  • Liczba projektów skierowanych do przedsiębiorców i rzemieślników – 1 szt.;
  • Liczba osób, które zakupiły produkty lokalne w sklepie internetowym – 1 szt.;
  • Liczba projektów współpracy wykorzystujących lokalne zasoby-produkty lokalne – 1 szt.;
  • Liczba zinwentaryzowanych produktów lokalnych – 7 szt.;
  • Liczba projektów skierowanych do następujących grup docelowych: przedsiębiorcy, grupy defaworyzowane (określone w LSR), młodzież, turyści, inne – 1 szt.;
  • Liczba egzemplarzy materiałów promocyjnych – 1 szt.

 

Szukaj na stronie
Obiekty turystyczne
Pogoda
Kalendarz wydarzeń
Statystyka odwiedzin
Dzisiaj: 588
W tym miesiącu: 37649
Wszystkich odwiedzin: 4462886

Ankieta Monitorująca Ankieta
monitorująca
realizację LSR

 

 

Mapa serwisu

 

Zagłosuj w sondzie:

Czy podoba Ci się strona www?